۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جنبش وبلاگی من یک جوان ایرانی ام

جوانان ایرانی امروزه شاداب تر و متعهد تر نسبت به جوانان کشورهای دیگر هستند و این را خود غربی ها به خوبی واقفند؛ از همین رو شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان”صدای دریا” در حمایت و تأیید فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) اقدام به راه اندازی جنبش وبلاگی من یک جوان ایرانی هستم را نمود

گلمورتی وبلاگ مرجع دلگان نوشت:اخیراً دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای پیاده کردن نقشه های شوم خود این دفعه به سراغ جوانان ما رفتند و آنها را افسرده وناامید خواندند که دلایل این اقدام عبارتند از:

۱-ایجاد بی بندوباری در بین جوانان و دوری آنها از اسلام

۲- کشاندن اسلام هراسی در خاک میهن اسلامی ما و در بین جوانان

۳- رسیدن به اهداف سازمانی خود همان آزادی ودوستی های نامشروع جوانان است

۴- ناامید و افسرده جلوه دادن روحیه جوانان ایرانی تا بهانه ای برای کنسرت هایشان پیدا کنند

۵- و…

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

موج وبلاگی “ادامه مبارزه با استکبار”


گلمورتی وبلاگ مرجع دلگان نوشت:با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از دانشجویان و سخنان ایشان برای لزوم ادامه مبارزه با استکبار و تعطیل ناپذیری این مبارزه سایت "حرف تو" موج وبلاگی "ادامه مبارزه با استکبار" را در همین راستا برگزار می نماید.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۲۰ تیر ماه امسال در دیدار ۴ ساعته با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تأکید کردند:

مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است. مبارزه با استکبار جزء مبانی انقلاب و از کارهای اساسی است، بنابراین، خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

دلگان قدیم(چاه محمدفعلی)

سایت طایفه هوت رخشانی نوشت:از شهرستان دلگان که 15 کیلومتر در مسیر جاده زهکلوت استان کرمان میروی به روستائی میرسی به اسم چاه محمد،به چاه محمد که رسیدی ازاهالی روستا اسم وآدرس دلگان قدیم را می پرسی همه آدرس آن را بلدندچون بزرگان آنها در آنجا زندگی کرده اندبله آدرس حدود 2کیلومتری جنوب روستا می باشد...

در محل دلگان قدیم اکنون به غیر ازچندین نخل پیر و تشنه وچند تل خاک که نشان ازخانه های قدیمیست چیز دیگری نیست،آنجا چندتاباغ وجود دارد از بزرگان وریش سفیدان اسم آنها راپرسیدیم باغ دادکریم،باغ مهراب خان،باغ سهراب و سایرباغات... اینجا محل سکونت طایفه هوت رخشانی بوده است،محلی که درقدیم انبارغله دلگان بوده است،اکنون به بیابانی تبدیل می شود...زندگی تاهمین چندسال پیش درآنجا رونق داشت ولی متاسفانه باخشک شدن قناتها ونرسیدن آب به باغات همه سرسبزی اینجادر عرض چند سال به خشکی رفت...دردلگان یک دریاچه فصلی هست که مردم منطقه به آن هیروک می گویند،هیروک در فصولی که باران می بارد آب دارد ومحل آبشخور دامهای مردم منطقه می باشد،هیروک درفصل بهار محل چراگاه دامهای مردم منطقه هست ،در آنجا پرندگانی هم یافت میشودکه از نقاط سردسیربه اینجا کوچ میکنند....راستی در ایام عیدنوروز مردم منطقه هر روز به این مکان سفر می کنند...

اینجا نیازبه مراقبت دارد.

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

موج سایبری "حقوق بشر آمریکایی"

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان "هفته حقوق بشر آمریکایی" سایت "حرف تو" موج سایبری در همین راستا برگزار مینماید.


گلمورتی وبلاگ مرجع دلگان به نقل از همه با هم نوشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن  و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان  "هفته حقوق بشر آمریکایی" سایت "حرف تو" موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید.

 

 موضوع کلی:

بازخوانی و تحلیل جنایات آمریکا درایران و جهان

 

با محور های زیر:

پرده برداری از فعالیت های رسانه های و تبلیغی برای بزک کردن آمریکا

بازخوانی و تحلیل شکست های سیاست های آمریکا در منطقه

جنایات آمریکا دررابطه با کودکان

جنایات آمریکا در رابطه با حقوق زنان

جنایات آمریکا در آلودگی های زیست محیطی

جنایات آمریکا در ترویج فساد و بی بند باری

جنایات امریکا در قتل و کشتار های دسته جمعی

جنایات آمریکا در حمایت از گروه های تروریسیتی

جنایات آمریکا در ترویج مصرف گرایی و سبک زندگی غربی

جنایات آمریکا در رابطه با مداخله در دیگر کشورها

 

ادامه مطلب...
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)