۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

سایت دلگان پرس با همکاری مرجع وبلاگهای دلگان برگزار می کند: مسابقه وبلاگی” بسیج دست قدرت خداست “

سایت دلگان پرس با همکاری مرجع وبلاگهای شهرستان دلگان ،مسابقه وبلاگی بسیج” دست قدرت خداست” را با موضوعات بسیج ولایت و انتظار ، بسیج بصیرت و استکبار ستیزی ، بسیج خود کفائی و اقتصاد مقاومتی ، بسیج خودباوری و جهاد علمی ، بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی ، بسیج وحدت و بیداری اسلامی ، بسیج ایثار وشهادت را از ۲۷ آبان لغایت ۵ آذر ۹۴ برگزار برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را درقالب مقاله ، یادداشت ، عکس ، فیلم ، اینفوگرافیگ ، پوستر ، عکس نوشته و دلنوشته به آدرس های dalganpress@gmail.com ، dalganpress@chmail.ir و شماره شبکه اجتماعی ۰۹۳۳۱۹۶۶۱۳۳ و یا در قسمت نظرات همین خبر ارسال نمایند.

به ۸ آثار برگزیده جوایز نفیسی اهداء می شود.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

کمپین بسیجی یعنی در مرج وبلاگی دلگان

کمپین بسیجی یعنی در مرجع وبلاگ شهرستان دلگان تشکیل شده است.علی
انتهای پیام/
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

کمپین بسیجی یعنی

به گزارش مرجع وبلاگ دلگان،کمپین بسیجی یعنی در سایت طایفه هوت رخشانی شهرستان دلگان به مناسبت هفته بسیج و رشادت دلاورمردان بسیجی تشکیل شده است.



 

 

 

انتهای پیام/

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

موج وبلاگی " بسیجی یعنی... "

به گزارش مرجع وبلاگ دلگان به نقل از  همه باهم، مرجع وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان موج وبلاگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کند، این موج با عنوان " بسیجی یعنی..." از تاریخ 26آبان لغایت 5 آذر سال جاری برگزار میشود.
شما می توانید در این موج دست نوشته های خود را مطابق عکس زیر به آدرس basijiyani@gmail.com و یا به آدرس  info@baham91.ir آثار خود را ارسال نمایید.
وبلاگ نویسان نیز آثار خود را با مشخصات آدرس وبلاگ و نام شهرستان برای ما ارسال نمایید.





۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

مسابقه وبلاگی " من یک بسیجی ام"

به گزارش وبلاگ مرجع دلگان به نقل از همه باهم، مرجع وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان مسابقه وبلاگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کند، این مسابقه با عنوان " من یک بسیجی ام " از تاریخ 26آبان لغایت 5 آذر سال جاری برگزار میشود.

علاقه مندان میتوانند آثار خود را در محور های:
بسیج و علم، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و شهادت، بسیج و امنیت پایدار، بسیج و فرهنگ، بسیج و جهاد، بسیج و بصیرت، در قالب های یادداشت، دل نوشته، عکس نوشته و پوستر، اینفوگرافیک، مقاله و کلیپ تولید و به آدرس info@baham91.ir ویا در قسمت نظرات این خبر ارسال نمایید.
به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)