۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

پوستر/ مبعث رسول خدا(ص)

به گزارش دلگان پرس به نقل از  همه با هم  «پوستر/مبعث حضرت محمد (ص)» به سفارش هیئت زوج البتول(ع) و موسسه روایت عشق  طراحی و جهت دانلود برروی این پایگاه قرار گرفت.

پیش نمایش طرح (کلیک کنید)

پوستر عید مبعث


 
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

نماز و تقوا عامل جذب جوانان به سمت معنویت گرایی

به گزارش مرجع وبلاگ های دلگان، انـسـان مـوجـودى اسـت کـه بـا سرشت و فطرت خاصى آفریده شده است یعنی فطرت ، منشاء حـرکـت و تـکـاپـوى دایـمـى انـسـان بـه سـوى کـمـال و پیشرفت انسان است.

پس در نتیجه کشش ها و گرایش هاى فطرى بـرخـلاف کـشـش هـاى غـریـزى ، ریـشـه در انـدام جسمى ندارند و از ویژگى هاى ثابت و اصـیـل روحى
انسان هستند.

شاید به نوعی بگوییم که این گرایش ها آگاهانه نیستند و شکوفایى استعدادهاى فطرى در انسان ، مشروط بـه بـرطـرف کـردن مـوانـع آن هـا و قـرار گـرفـتـن در جـهـت اصـلى کـمـال انسان اسـت .

بـنـابـرایـن ، گـرایـش هـاى فـطرى قابل تربیت و پرورش اند. گاهى این گـرایـش هـا بر اثر عدم هدایت و پرورش صحیح ، از مسیر اصلى خود خارج مى گردند و زمـیـنـه و وسـیـله اى بـراى وسـوسه هاى شیطان مى شوند. معنویت گرایى انسان نیز یک واقـعـیـت فـطـرى است که خداوند سبحان در وجود انسان، تعبیه کرده است. پس می توان با سوق دادن به سمت و سوی نماز، تقوا و پرورش روح به سمت خداپرستی می توان معنویت گرایی را در نوجوانان و به خصوص نسل جوان پرورش و رشد داد و از گرایش به سمت دنیای مادی جلوگیری کرد.


حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری



انتهای پیام/

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)

موج وبلاگی " جلوه های معلمی استاد مطهری"

به گزارش مرجع وبلاگی دلگان به نقل از  همه با هم، موج وبلاگی به مناسبت هفته معلم و شهادت استاد مطهری، با نام " جلوه های معلمی استاد مطهری" راه اندازی شد.
در این موج وبلاگی علاقه مندان می‌توانند از سخنان اساتید، شاگردان، دوستان آن استاد شهید با موضوعات زیر در قالب های (پوستر، اینفوگرافی، عکس نوشته، یادداشت و دلنوشته) تولید محتوا و در وبلاگ ها منتشر نموده و لینک مطلب را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنند.

موضوعات:
1-    شهید مطهری و مفهوم اقتصاد مقاومتی
2-    شهید مطهری، فرهنگ اقتصاد مقاومتی
3-    شهید مطهری، ابعاد و مولفه های عمل انقلابی
4-    شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل
5-     شهید مطهری، راه‌کارهای تقویت مبانی ولایت فقیه در بین مردم
6-     شهید مطهری، نقش و فرهنگ جایگاه مهدویت التزام به ولایت در مردم
7-     شهید مطهری، اهمیت و ضرورت ایمان و معنویت در بین جوانان

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صحرا (dalgan)