به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و روز استاد این مرجع وبلاگی با همکاری پایگاه خبری دلگان پرس در نظر دارد مسابقه ای با موضوع و عنوان "معلم، باغبان باغ عشق" برگزار نماید.

 به گزارش  مرجع وبلاگ های دلگان، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و روز استاد این مرجع وبلاگی با همکاری پایگاه خبری دلگان پرس در نظر دارد مسابقه ای با موضوع و عنوان "معلم، باغبان باغ عشق" برگزار نماید.

علاقمندان و دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقه می توانند پوستر، عکس نوشته، دلنوشته ، تصاویر حضور در کلاس ( تصاویر قدیمی و جدید) از خود و معلمان و متون ادبی درباره مقام معلم و استاد خود را به همراه نام و نام خانوادگی به ایمیل dalganpress@chmail.ir، شماره های شبکه اجتماعی 09331966133 و 09304117695 ارسال نمایید.

گفتنی است به 5 نفر از افرادی که پوستر، عکس نوشته، دلنوشته ، تصاویر حضور در کلاس ( تصاویر قدیمی و جدید) از خود و معلمان، متون ادبی درباره مقام معلم و استاد را به این پایگاه خبری ارسال نمایند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد. مطالب و تصاویر ارسالی شما بعد از بررسی و تایید محتوا توسط هیئت تحریریه دلگان پرس، در کانال و این پایگاه خبری درج خواهند شد.

مهلت ارسال آثار از بیست و نهم فروردین ماه تا 12 اردیبهشت ماه امسال برابر با روز معلم، و زمان اعلام نتایج برندگان 13 اردیبهشت خواهد بود.

نکته: تصاویر و مطالب ارسالی از طرف شما بازگشت داده نمی شوند و در آرشیو این پایگاه خبری به امانت نگهداری می شوند.

منتظر ارسال مطالب و تصاویر شما درباره مقام و بزرگداشت معلم از طرف شما هستیم.



انتهای پیام/